مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 مهر 1399 ساعت 05:252020-10-13بين الملل

فتنه جنگ داخلی در لبنان | جعجع: 15 هزار نیرو دارم و آماده مقابله باحزب الله هستم


رییس حزب «القوات اللبنانیه» در جمعی خصوصی بر ادامه مقابله با جنبش حزب الله تا آخر خط سخن گفته و تعداد نیروهای خود را به رخ کشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ولید جنبلاط رییس حزب التقدمی الاشتراکی یه 7000 تا 10000 نیروی آموزش‎دیده و آماده اقدام دارد ما می توانیم با حزب الله بجنگیم اما نیازمند حمایت شما برای فراهم کردن سلاح برای این نیروها داریم .

جریان این گفت وگو در یکی از ایمیل های فاش شده سیسمون توسط ویکیلیکس آماده است.

انتقاد جنبلاط از سعد الحریری جنبلاط در بخشی از گفت وگوی دیروز خود از سعد الحریری رییس جریان المستقبل نیز انتقاد کرد و گفت ، وی خودش را مأمور به تشکیل کابینه کرده، به جای اینکه فراکسیون های پارلمانی خواستار برنامه شوند الحریری هیأتی را به سوی فراکسیون ها فرستاده تا نظرات آنها را بشوند و این شبیه کودتا بر نقش ها و باقی مانده توافق طائف است.

وی در ادامه ضمن اعلام اینکه هیأت المستقبل را به حضور نمی پذیرد، افزود، الحریری از دولت تکنوکرات و غیرسیاسی سخن می گوید در حالی که خودش سیاسی است.

جنبلاط در اشاره به حزب الله هم گفت، این حزب همچنان قوی است، روابط حزب التقدمی الاشتراکی با حزب الله قطع نشده اما شرایط سیاسی اجازه دیدار با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتنه جنگ داخلی در لبنان | جعجع: 15 هزار نیرو دارم و آماده مقابله باحزب الله هستم

فتنه جنگ داخلی در لبنان | جعجع: 15 هزار نیرو دارم و آماده مقابله باحزب الله هستم